Alkatrész festés

 

 

A festés zárt rendszerben, állandó tisztatérben történik. A festőüzem kialakításából adódik, hogy korlátlan festékréteg felvihető az alkatrészre a folyamatos festés megszakítása nélkül nedves-nedves rendszerben is.
Műanyag alkatrészek esetében (kivétel ABS alapanyagra) szükséges alapozó használata. A szín egy következő réteg.
A harmadik réteg, esetleg negyedik lakkréteg, ami a bevonatot megvédi az erős napfény károsító hatásától, vagy vegyszerektől, mechanikai igénybevétel hatásaitól.
Van olyan igény is a piacon, amikor egy különleges esztétikai hatás érdekében 6-8 lakkréteget kell felvinni az alkatrész felületére. Pl. luxusautók belső díszítő elemeire.

Alsó konvejor pályán történik az alkatrészek mozgatása az esetleges technológia közbeni sérülések elkerülése végett, valamint a termelékenyebb folyamat megvalósítása végett.
Az egyenletes festékréteg vastagságot, és az állandó színhelyességet a festék automata szórástechnikával történő felvitelével biztosítjuk.
A szóráskor nem hasznosuló festékködöt alsó, hátsó és oldalsó vízfüggönnyel fogjuk fel, és távolítjuk el a szórótérből, így biztosítva a szórótérben a levegő tisztaságát, az alkatrészek szennyeződés mentes felületét, tökéletes minőségét.

A festékbevonat szárítására használt szárítóberendezésünk alkalmas akár a 125 Cfok tárgyhőmérsékletű szárításra is.
Alkalmasak vagyunk bármely festékrendszer használatára.
Levegőn száradó, 60, 80, 90, 100, 110, 125 C száradó festékrendszert fel tudunk használni, biztosítva a tökéletes keménységű festékbevonat létrejöttét.
Szitanyomat készítését félautomata géppel végezzük.
Technológiánkkal nagy sorozatú alkatrészeket rendkívül költséghatékonyan tudunk festeni.